1 Ocak 2010 Cuma

Diyet ve Bitter Çikolata


Diyetteyken gercekten insanın canı çikolata abur cubur gibi şeyler istiyor. Hele de uzun sureli diyetlerde dayanamıyorsunuz. Michel Montignac 'a gore bitter çikolata tercih edilebilir. Ozellıkle %70 kakaolu olanların glisemik indexi dusuk 22 lerde .En sıkı diyette bile glisemik index 35in altını tercih edeceğimize gore 22 oldukca dusuk. Tabiiki bir dezavantajı var ki hayvansal yağ yani doymus yağ iceriyor. Buyuzden fazla abartmamakta fayda var.Ben glisemik index diyetine basladığımda piayasada %70 kakaolu bitter yoktu. Simdi bir çok markada görüyorum. Ama ozamanlar normal bitteri tercih ettim. Sorunda yasamadım. Şeker oranı cok yuksek değil herhalde. Hala da %70 kakao tercih etmiyorum tadı fazla acı geldi. Çok sevemedim.:) Sanırım çok sıkı bir diyet değilse herhangi bir bitter sorun yaratmaz.


Hiç yorum yok: