2 Nisan 2010 Cuma

Jennifer Aniston'un Gözaltı Kremi

Jennifer Anistonunda gözaltı altı şişlikleri için hemoroid kremi kullanıyormuş. 
İlk Ebru Akel'in kullandığını duymuştum.
Bu bir çok güzellik sitesinde tartışılan  bir konuydu. Olur mu olmaz mı diye?
Ebru Akel bilmiyorum  ama Jennifer benim için çok ikna edici oldu.  . Bunu bir makyözünden öğrenmiş  ve içinde mineral yağlardan dolayı oldukça etkiliymiş. Bende şaşırdım. Nedense bu kremlerin ben hep vazelin gibi ağır kremler olduğunu düşünmüşümdür. Ama sonuçta Jen yani tartışmasız çok bakımlı bir kadın.
Özenmemek mümkün değil.

Tabiiki onun bakım sırlarının takipçisiyim.:D Ve kremi de tam olarak buymuş.

Türkiye'de varmı dır acaba?:D


2 yorum:

Aysan dedi ki...

Çok önemli ve ikna edici bir bilgi.Bilgilendirme için çok saol.Denemekte fayda var.
Aklıma yattı bu durum:)

bepanthen dedi ki...

rica ederim :) umarım faydalı olur..